PROFILY KĽÚČOVÝCH OSÔB

Stratégie PLUS

Peter Blaas 

„Najväčšou výzvou pre mňa je pomôcť klientovi pri raste jeho biznisu. Predávam expanziu predaja našich zákazníkov.“

Bohaté skúsentosti získal pri definovaní pozície najväčšieho alternatívneho operátora na Slovensku – spoločnosti Slovanet a uvedenie značky na trh v roku 2000. V nasledujúcich rokoch (2000, 2001) riadil proces tvorby produktového portfólia spoločnosti a definície predajných procesov. Od roku 2003 koordinoval produktové portfólio a marketingovú stratégiu spoločnosti. V roku 2003 pripravoval projekt vstupu kórejskej spoločnosti LG Electronics na trh v Českej republike. V rokoch 1999, 2000 a 2003, 2004 riadil tím krízového manažmentu a projekt reštrukturalizácie v spoločnostiach Hotely mládeže Slovakia, a. s. a Iuventa. V období 2006-2007 ako manažér tímu zodpovedal za dodanie novej stratégie obchodného rozvoja pre spoločnosť Slovanet.

Libuše Jamnická

"Pri koordinácii tímovej práce je dôležité rozpoznať kvality ľudí, podporiť a rozvíjať ich prirodzený potenciál a nabádať ich k zmyslu pre detail. To vedie k úspechu projektov pre našich klientov."

Vysokoškolské štúdium na elektrotechnickej univerzite ukončila v Moskve. Bohaté skúsenosti s technológiami, obchodom, organizačnou činnosťou a vedením ľudských zdrojov získala počas svojho takmer dvadsaťročného uplatnenia v telekomunikačnej sfére. Zavàšila ho dlhoročným pôsobením na poste manažéra zákazníckeho miesta spoločnosti T-com, kde niesla zodpovednosť za jeho prevádzku, koordinovala predajné i marketingové aktivity a viedla jeden z najúspešnejších predajných tímov operátora. Dnes okrem taktického a operatívneho riadenia spoločnosti DLM zodpovedá za realizáciu obchodu a oblasť strategického plánovania. Disponuje širokou škálou znalostí predajných postupov, má profesionálne znalosti couchingu v oblasti retailového predaja či tvorby a implementácie procesov.

Kreativita PLUS

Ingrid Bezáková

„Bude pre mňa výzvou ponúknuť Vám služby v oblasti tvorby a zmeny firemnej identity. Cítim sa doma v grafickom dizajne.“

Počas 15 rokov práce v oblasti grafického dizajnu jej dali dôveru mnohé z veľkých slovenských, českých a globálnych spoločností pri rozsiahlych projektoch zmeny svojej identity. Medzi desiatkami riešení vyniká najmä proces rebrandingu najväčšej slovenskej IT firmy alebo kreatívne riešenie predstavenia projektu Polus City Centre v Bratislave. v posledných rokoch to boli najmä práce pri riadení kreatívnych procesov v rámci komunikačných kampaní, ktoré sprevádzajú vytvorenie korporátnej identity. Rozsiahle projekty akým obyčajne býva uvedenie novej značky na trh preverili jej schopnosti ako tímového hráča pri koordinácií kreatívnej skupiny v rámci DLM Slovakia.

Akad. mal. Stano Černý

„Baví ma posúvanie hraníc a hľadanie nových možností v oblasti vizuálneho štýlu a grafiky. Iba originál je pre klienta skutočné plus.“

Významná osobnosť strednej generácie v oblasti grafického dizajnu. Má za sebou množstvo úspešných medzinárodných výstav v Západnej Európe a Severnej Amerike. Je autorom originálnych animovaných televíznych spotov. Vytvoril niekoľko dokumentárnych filmov napr.: “Rasta never dies only sleeps“, ktorý bol uvedený na Medzinárodnom festivale v Prahe – MOFFON 2004 v Lucerne. Je zakladateľom grafického štúdia v Centre kreatívnych služieb v TV Markíza. Aktívna činnosť v rozličných oblastiach vizuálneho umenia mu umožňuje vytvárať aj originálny grafický dizajn, ktorý vo veľkej miere ocenili zahraniční akcionári firiem, jeho grafický vizuálny štýl sa pohybuje ďaleko za hranicou bežných komerčných produktov a vizuálov.

Emil Jakubík

„Značky majú telo aj dušu. Rodia sa a zomierajú, prihovárajú sa nám, alebo nás odmietajú.“

Skúsený kreatívec s desaťročnou praxou pri príprave kreatívy rozsiahlych komunikačných kampaní. Pracoval v nadnárodných sieťových reklamných agentúrach (MARK/BBDO, Wiktor/Leo Burnett), kde získal v roku 1997 ako spoluautor ocenenia – dva Strieborné klince za inzerciu a za vonkajšiu reklamu s kampaňou pre rádio Twist. Zameriava sa na oblasť grafického a webového dizajnu. Pomáha mu v tom podrobná znalosť technológií použitých médií. Vytvoril desiatky značiek produktov a spoločností z oblastí IT, priemyslu a neziskových organizácií.