VYBRANÉ REFERENCIE

Nový model retailového predaja 02 a Slovanetu od DLM

„V internetboxe sme efektívne využíli crossell - naši partneri spoločne oslovujú podobné cieľové skupiny. Ich potenciálni zákazníci očakávajú od mobilných i fixných telekomunikačných služieb výhodné ceny, férové, neobmedzujúce a zrozumiteľné podmienky.“

Peter Blaas, partner DLM Slovakia

DLM Slovakia vytvorilo pre telekomunikačných operátorov Telefónica O2 Slovakia a Slovanet nový model retailového predaja. Ide o sieť originálnych predajných miest – kontajnerov. Oproti klasickým kamenným predajniam, s ktorých zariadením i prevádzkou sa spájajú vysoké náklady, je nízkorozpočtový kontajner niekoľkonásobne lacnejší a ponúka i výhodu mobility. Takzvané Internetboxy sú zákazníkom mimoriadne dostupné svojim umiestnením i otváracími hodinami.

Nový model predaja umožňuje situovať mobilný kontajner na miesto, kde sa koncentruje najviac potenciálnych zákazníkov pre danú oblasť. Spoločnosť DLM, iniciátor projektu a spolupráce operátorov, im na kľúč zabezpečila všetky realizačné procesy a prevádzkovanie predajnej siete. Portfólio ponúkaných služieb v Internetboxoch sa vďaka nej čoskoro rozšíri aj o finančné služby.

Ďalšie špecifiká vytvoreného modelu predaja:
▪ budovanie priateľského vzťahu spoločností s miestnou komunitou, pre ktorú ponúkajú istú formu benefitov.
▪ podpora mestskej radnice vďaka verejnoprospešnému záujmu (napr. prístup na internet zadarmo, či bezplatné telekomunikačné poradenstvo).
▪ od prvotného nápadu po oficiálne otvorenie Internetboxu ubehlo iba 6 týždňov.